بازیکن تراکتور به عنوان بهترین دروازه بان لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

به گزارش خسروشاه نیوز؛ تراکتور با درخشش خط دفاعی و دروازه بان خود، عملکرد خوبی در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ داشت. این تیم جز بازی اول در هیچ بازی دیگری در این مرحله گل نخورد و با ۵ کلین شیت، راهی دور حذفی شد.

محمدرضا اخباری، دروازه بان تیم تراکتور که در کنار عملکرد خوب دفاعی تیم، نقش پررنگی در این کلین شیت ها و صعود تراکتور داشت به عنوان بهترین دروازه بان دور گروهی انتخاب شد و با توجه به رکورد قابل توجهش در نظرسنجی نهایی AFC برای انتخاب بهترین دروازه بان کل مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ هم در بین نامزدها حضور داشت.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا هفته گذشته با ایجاد یک نظرسنجی ۵ گزینه ای، از کاربران خود خواست تا بهترین دروازه بان این فصل ACL را انتخاب کنند. در این نظرسنجی رقابت اصلی بین دروازه بان تیم قهرمان (الهلال) و دروازه بان تیم تراکتور وجود داشت.

در پایان نظرسنجی یاد شده محمدرضا اخباری موفق شد با سبقت از عبدالله المایوف، دروازه بان تیم الهلال، رتبه نخست را مال خود کند. دروازه بان تراکتور ۵۴٫۹۱ درصد از آرا را به خود اختصاص داد و این در حالی بود که المایوف موفق به کسب ۳۸٫۹۸ درصد آرای کاربران AFC شد تا در رتبه دوم جای بگیرد. جالب اینجاست که جمع آرای ۳ گزینه دیگر روی هم حدود ۵ درصد بود!