فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: امروز استان آذربایجان‌شرقی باید برای قانون‌شکنان و مخلان نظم و امنیت، ناامن بوده و برای مردم عزیزو مردمی که در مسیر انقلاب قرار گرفته و ولی نعمت ما هستند،امن باشد.

به گزارش خسروشاه نیوز، سردار احمدرضا رادان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی با اشاره به وظایف فرمانده جدید انتظامی آذربایجان شرقی اظهار کرد: فرمانده جدید استان باید بدنبال رضایت خدا بوده و در امتداد آن جلب رضایت مردم باشد و هم قسم باشد که آسایش خودش را مشتاقانه فدای امنیت و آرامش مردمی بکند که شایسته تکریم، خدمت و ادب و احترام هستند.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش حق مردم است و مشتاقانه در این مسیر حرکت می‌کنیم، تصریح کرد: امروز استان آذربایجان‌شرقی باید کاملا ناامن باشد برای قانون‌شکنان و مخلان نظم و امنیت و گردن‌شکنان و امن باشد برای مردم عزیز و مردمی که در مسیر انقلاب قرار گرفتند و امروزه به عنوان ولی نعمت ما قرار گرفتند، باشد.

سردار رادان با بیان اینکه پلیس برای آرامش مردم در صحنه است، تاکید کرد: برای مردم و بخاطر آنان با تمام کسانی که در برابر مردم قرار می گیرند مقابله می کنیم.

فرمانده انتظامی کشور با تاکید بر لزوم حمایت فرمانده جدید انتظامی استان که این حس در وجود مردم و مسئولان استان فراوان است، تصریح کرد: همه باید دست به دست هم دهند تا ماموریت انتظامی در استان ارتقا پیدا کرده و به پیش برود.

سردار رادان با اشاره به لزوم عزم جدی و راسخ برای تحقق مطلوب‌های مدنظر مقام معظم رهبری مدظله العالی، عنوان کرد: علاوه بر حرکت پرشتاب برای هوشمندی پلیس با توجه به سه بعد تجهیزات، نیروی انسانی، ساختار و سازمان باید اقدامات جهادی، فناورانه، مقتدرانه و هوشمندانه را عملیاتی کنیم.

وی، عمل به تکلیف را وظیفه هر مسئول عنوان کرد و گفت: مسئولیت ها در نظام جمهوری اسلامی ایران یک ودیعه الهی است باید در کسب رضایت خدا و در امتداد آن در کسب رضایت مردم تلاش کرد.

سردار رادان خاطرنشان کرد: مردم خوب می بینند و خوب قضاوت می کنند و برابر آیه شریفه «الذین ان مکّانهم» بهترین افراد کسانی هستند که خودشان را نبینند و به خودش فکر نکنند و در گذشته و آینده تکیفشان در خدمت برای مردم و جلب رضایت خداوند باشد سعادتمند خواهند بود .

وی در ادامه مردم کشور و استان آذربایجان شرقی را شایسته بهترین تکریم ها و خدمات دانست و گفت: خادمان مردم در مجموعه فراجا هم قسم شده اند تا آسایش خود را فدای امنیت و آرامش آن ها کنند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

سردار رادان با بیان این مردم قضاوت خوبی از عملکرد پلیس دارند، تاکید کرد: خادمان مردم در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی همواره در کنار مردم بوده و برای رفاه، امنیت و آرامش آن ها تلاش کرده اند و رضایت قاطبه مردم قدرشناس انگیزه و انرژی ما را برای خدمت به آن ها دوچندان می کند.

فرمانده کل انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود به تغییر فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از چهار سال اخیر سردار “عبدی” توفیق خدمتگزاری به مردم شریف و نجیب آذربایجان شرقی را پیدا کرده بود و توانست در این مدت اقدامات بسیار خوبی صورت دهد به گونه ای که همه مسئولان، مدیران، اعضای شورای تامین و مردم از وی رضایت دارند.

وی گفت: سردار “عبدی” توانست با همراهی و حمایت های معنوی خانواده صبورش در ۴۲ سال خدمت در رده های مختلف فراجا با اخلاق، قاطعیت و مدیریت خوب ماموریت های محوله را به سرانجام برساند و ما در انتخاب فرمانده جدید به دقت و تامل زیاد فرو ببرد تا در بین گزینه های مختلف به سردار “محمدی” رسیدیم که فرزندی از همین خطه و سرزمین است.

فرمانده انتظامی کل کشور در پایان عنوان کرد: از فرمانده جدید انتظامی آذربایجان شرقی انتظار داریم برخورد قاطعانه با اشرار و قانون شکنان را به عنوان یک مطالبه مردمی جزو اولویت های اول خود قرار دهد و با همت و همدلی این استان برای افراد هنجارشکن و مجرمان ناامن و برای عموم مردم امن و در آرامش کامل باشد.

در پایان این مراسم با تقدیر از تلاش های سردار “حسین عبدی” فرمانده سابق، سردار “علی محمدی” به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان آذربایجان شرقی معرفی شد.